Ledelsessystemer

 

Kvalitetsstyring er et rigtig godt instrument til at få transparenthed i dine processer og til at vise dine interessenter at du virkelig mener at kunden er i centrum.

ISO9001 er virkelig kundeorienteret og sætter høje standarder for at du sætter kunden i centrum for dine indsatser. Kvalitetsstyring spiller godt sammen med andre produktivitetsfremmede metoder som Lean og QRM og rummer en stor markedsføringsmæssig værdi.

At indføre kvalitetsstyring har to primære fordele:

Nye kunder og øget salg til eksisterende kunder.

Kvalitetsstyring skaber en respekt overfor kunder og leverandører. Dørene til de professionelle kunder åbnes når man er blevet certificeret. Som virksomhed åbnes samarbejdet mere til de eksisterende kunder, da de nu ved virksomheden lever op til en kvalitetsstandard, som bliver kontrolleret af eksterne og som man risikerer at miste hvis man ikke lever op til vilkårene.

Solidt fundament til vækst.

Kvalitetsstyring skaber et solidt fundament for virksomhedens drift! Uddelegering af opgaver og ansvar er ligeledes vigtige resultater i forbindelse med at indføre kvalitetsstyring. Som bestyrelse og direktion, bliver man mindst én gang om året afkrævet at forholde sig til virksomhedens performence i form af ledelsens evaluering og kan på den baggrund handle.

Det gør en stor forskel for virksomheden at indføre kvalitetsstyring og Nordic Leadership har gennemført processen mange gange!

Bestil et uforpligtende møde og lægge en plan for hvordan vi sammen kan hjælpe din virksomhed til en bedre styring af kvalitet og ressourcer. Kvalitetsstyring kan indføres med eller uden certificering.